Chancenraum "Шанс за всеки"

Willkommen! Добре дошли!

Sie sind mit Ihrer Familie aus Bulgarien nach Bremen gekommen? Vielleicht sind Sie schon einige Jahre da, vielleicht aber auch erst seit Kurzem – in jedem Fall ist es nicht immer einfach, hier in Bremen Fuß zu fassen.

Im ChancenRaum unterstützen wir Sie und Ihre Kinder – ob klein oder groß. Die Chancen der Kinder und Jugendlichen sollen im Rahmen des Projektes erkannt und gefördert werden.

Wir unterstützen Sie bei der Kita-/Schulanmeldung, begleiten und übersetzen bei Lehrer-Schüler-Eltern-Gesprächen und bei der Kommunikation mit Ämtern oder Ärzten. Außerdem vermitteln wir bei Bedarf an andere Dienste und Einrichtungen. Auch die Stärkung der Zusammenarbeit von Eltern und Schule spielt eine wichtige Rolle. Im Rahmen des Projekts gibt es auch Gruppen speziell für Schülerinnen und Mädchen.

Damit die Zukunftschancen von Kindern und Jugendlichen, die aus Bulgarien nach Bremen zugewandert sind, sich verbessern!

Unsere Mitarbeiter*innen im Projekt sprechen bulgarisch und deutsch.

Das Angebot wird gefördert durch die Senatorin für Soziales, Jugend, Integration und Sport.

Дошли ли сте в Бремен със семейството си от България? Може би сте тука от няколко години или съвсем отскоро - във всеки случай отнема време докато  се установи човек.

В "Шанс за всеки" подкрепя ме Вас и вашите деца - били те големи или малки. Основен фокус в проекта са българските деца и младежи и тяхното последващо професионално развитие. Помагаме при регистрация им на училище или в детската градина, придружаваме ви на родителски срещи и детски  здравни учреждения. Освен това ви насочваме при необходимост към правилните институции, според нуждата ви.

Друг важен аспект е подобряване на съвместната работа на родителите и училището на тяхното отроче.

В рамките на проекта се установиха две групи - едната, за работата с ученици и втората за подрастващи момичета.

По този начин целим да подобрим шансовете и перспективите за по-добро бъдеще на подрастващата младеж, емигрирала от България в Бремен.

Момичетата от нашият екип говорим български и немски.

Този проект се спонсорирана от Сенатора по социални въпроси, младежта, интеграцията и спорта.

So finden Sie uns.

Emiliya Vasileva